Dag 7 en 8 - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Marca - WaarBenJij.nu Dag 7 en 8 - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Marca - WaarBenJij.nu

Dag 7 en 8

Door: Erica

26 April 2019 | Zuid-Afrika, Knysna

's Morgens genoten we van het prachtige uitzicht vanuit ons huisje in Knynsna. Daarna werd het uitzicht nog mooier vanuit een uitzichtpunt hoog in de bergen op de lagune. Vanaf hier ook een prachtig uitzicht op de 'heads'.
Bij de haven in Knynsna hebben we wat gewinkeld en koffie gedronken. Daarna vertrokken we richting Heidelberg. Onderweg hebben we nog verschillende stops gemaakt bij mooie uitzichtpunten en bij de Bali artshop.
We genoten in Heidelberg van een lekkere braai en de gezelligheid bij Johan en Sandra.
De volgende dag vertrokken we om half 8 's ochtends.
We gingen naar Swellendam. Daar waren een aantal oude huizen met mooie geveltjes te bewonderen.
Vervolgens gingen we naar Bredasdorp.Hier reden we langs het ouderlijk huis van Wilma en stopten we bij het graf van haar ouders. Ook namen we een kijkje in de art shop Kapula.
We vervolgden onze reis en stopten bij de plaats Agulhas. Daar hadden we een ontbijt in het restaurant Potpourri. Daarna gingen we naar cape Agulhas, het meest zuidelijke punt van Afrika. Hier hebben we nog even lekker gewandeld langs de kust. We waren wel toe aan een lekker drankje en we vertrokken daarom richting Elim naar de Zoetendalsvlei. Hier hadden we een wijproeverij. Helaas wist men hier nog niet dat je Soetendal met een S schrijft... De Zoetendals wijn was overigens heerlijk en de kaaskoek ook

• 27 April 2019 - 16:17

Wilma:

Het klinkt allemaal prachtig. Benieuwd naar de foto's. Groetjes aan de familie en nog een fijne vakantie.